1 April

2010-04-01 @ 22:39:02
Efter att jag nästan halvsov i soffan uppe, hade jag tänkt att gå och sova. Så jag gör mig i ordning mig för kvällen och när jag väl kommer in i mitt rum är jag inte ens trött. Sånt är väl typiskt ändå? så istället för att lägga mig och sova startade jag datorn och nu sitter jag här kikar runt på lite bloggar och låter tiden krypa iväg framåt små timmarna. I morgon har jag faktiskt en hel del jag hade tänkt göra, jag ska göra en uppgift hade jag tänkt som ska vara klar när vi kommer tillbaka från lovet. Sedan ska jag rensa lite i garderoben, lägga undan sådana kläder som jag inte längre använder och sånt istället för att dem bara ligger där. Sedan ska jag även städa rummet och så..
Senare kommer Johan och Johanna och äter mat, haha lite roligt det där.  Johan och Johanna, bra fantasi dem har va? Istället för att säga nöden har ingen lag, så har inte kärleken någon lag här istället. Nej... Om jag ska försöka sova nu kanske så jag slipper vara jätte trött i morgon har en känsla av att en viss leo kommer komma in hit vid 8 tiden och vilja gå ut och kissa. Så det är bäst att vara väl för beredd med en god natt sömn..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC