Hemma.

2010-04-01 @ 16:10:23
Jag åkte till borås iallafall, hämtade upp Emilie och åkte vidare till knalleland. Åt gjorde vi på donken, och jag åt inte den godaste hamburgaren tyvärr. Men mätt blev jag och det var huvudsaken. Handlade upp lite pengar gjorde jag även idag både till mig och bebis. Köpte ett par mamma leggings, vilket var otroligt skönt då man får lite stöd om magen. Sedan köpte jag även tre enkla linnen från Gina. Till bebis gjorde jag värdens kap, hittade body + jeans för 149:- på cubus. Riktigt nöjd jag blev jag med min shopping tur, och åkte glatt hem mot Ulricehamn igen. På vägen hem kände jag också en riktigt stark spark och jag fick ur mig "ooooj" blev riktigt förvånad över att dem är så starka nu. Eller jaa starka är dem ju inte, men de känns ju tydligare än vad det gjorde innan om man säger så.

Det var jätte fint väder, när jag kom hem till Ulricehamn. Nu har jag knappt varit hemma i en timma och det blåser som om det vore höst. Och ja nu börja det hagla med. Gud vilken trevlig dag?. En dag som denna vill man ju faktiskt typ bara gosa ner sig i sängen med några bra filmer som gör att dagen går lite snabbare. Men jag har ju dessvärre inga direkta bra filmer hemma. Så jag får nöja mig med att plugga lite, men det känns bra när det är klart eller?
Annars kommer det nog inte hända så mycket idag, skulle jag tro. Bjuder på en bild på dagens kap till lilla älsklingen. Jeans & body med tillhörande scarf 149:-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC