Lov.

2010-04-01 @ 10:08:17
Nu är det lov, och det känns otroligt skönt. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka till borås och köpa lite bekväma kläder? Då mina kläder börjar kännas lite för obekväma just nu. Ska se om jag hittar något till bebis också, var ett tag sedan jag kom hem med något till honom/henne. Så får se om jag hittar något fint nu, annars väntar jag till nästa vecka då jag förhoppningsvis vet kön, om jag inte har sådan osis som jessica har med sin bebis, då hennes lilla älskling har legat med benen i kors vid två tillfällen. Förövrigt har vi samma bf, vilket är roligt. Sjukt tråkigt att vi ska på så långt ifrån varandra, men så är det väl. Man kan inte ha tur med allt här i världen. Just nu ligger vi och lyssar på bebis favoritlåt, så fort jag sätter på den så får jag direkt en spark, eller så är det " ååååh snäälla mammma byyt" Inte vet jag, i början av graviditeten var det mycket tarzan som spelades, men jag har tröttnat på dessa låtar. Så nu lyssnar vi på allt som faller mig i smaken. Jag ska snart äta frukost, och sedan göra mig i ordning för borås. Usch min feber sitter fortfarande i, men jag måste ju ha kläder som jag kan ha. Förövrigt så får vi fin besök hela påsk av johannas flickvän johanna, Som reser ända från stockholm. Hon beskriver våran "stad" som halva drottningsgatan, alltså tror jag att hon tycker den är otroligt liten. Eller? =)
Kommentarer
Postat av: Emelie - Nybliven mamma till Wilma <3

Tack så mycket :)

Fyfan för förlossningen! Men allt gick ju bra ändå ialf :)

2010-04-01 @ 15:36:08
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC