Namn.

2010-04-01 @ 22:51:03
Jag har haft lite sms kontakt med Robbin idag, angående ultraljudet som sker på tisdag, och om namn till våran lilla älskling. Jag tycket det är fel att han inte skulle få vara med och välja namn, det är även hans barn lika mycket som det är mitt. Robbin kommer vara med på ultraljudet vad han säger nu, vilket jag tycker känns bra. Och vi har även kommit fram till namn. Alltså ett pojknamn, och ett flicknamn. Dock så kommer jag nog inte gå ut med namnet än i alla fall, det är långt kvar till bebis faktiskt är här. Och det finns folk som tar efter och är  avundsjuka vilket jag tycker är tråkigt. Men vi har alltså bestämt oss nu, vilket känns bra..:)
Kommentarer
Postat av: Fride - 19 år & Gravid

Är det första ultraljudet? :b

2010-04-02 @ 00:29:30
URL: http://inutimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC