Trött.

2010-04-04 @ 10:27:06
Det känns inte som om jag är riktig utvilad efter igår, men vad roligt jag hade. Vi åkte ju till bankeryd och åt riktigt god mat med trevligt sällskap. Sedan fick Sara (min kusin som är ett år yngre än mig) för sig att vi skulle åka in till självaste stan och kika på alla bilar, och varför inte kolla lite street reace?. Sagt och gjort, vi hämtade emelie vid stallet och åkte vidare in mot stan, vi kom inte in till självaste a6 parkeringen vilken väg vi en körde, för det stog poliser verkligen över allt. Sedan stannade vi på media markt, en sväng där de var massa äckliga raggare som gick och kolla på fjorton åringar, usch ryser bara av tanken. Men efter några försök för att komma in på a6 parkeringen, så åkte vi hemåt. Lämnade emelie hos wille och åkte hemåt. Satte på en film och slockna i sofforna. 00:30 körde jag bilen mot ulricehamn, och halv två stupade jag i sängen. 
Jag vakna för en liten stund sedan, det känns inte direkt som jag är så utvilad. Fattar inte det riktigt, är jätte trött. 
Inga direkta större planer för idag, ska plugga iallafall. Kika igenom omvårdnaden, och lite sånt. Men eftersom det är så fint väder så slår man två flugor i en smäll och solar ute och kanske lyckas få lite färg samtidig:)
Innan jag blev gravid, var jag en sådan som typ bodde i solariet innan det blev varmt ute. Men nu har jag inte solat på evigheter och jag har nog aldrig varit såhär vit. FAST! jag har kvar bikinilinjerna från förra sommaren, inte så pjåkigt ändå. Om TVÅ dagar så får jag äntligen se dig igen, gud vad jag längtar.  Jag älskar dig lilla älsklingen, vem du än är. Så kommer du alltid vara mammas hjärta.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC