Update.

2010-04-03 @ 16:44:52
Hemma från Jessica och Melia ( syster+systerdotter) det bjöds på god påsk lunch och sedan hade jag ju bakad cupcakes, tycker mest det är roligare att baka än äta, då jag inte tycker dem är så vidare goda haha. Jag spelade även spel med melia, och fick en otroligt söt påsk present av min prinsessa. Två nappar till bebisen, om de blev en kille skulle ja ta med den vita nappen "där bebisen kommer födas" som hon så fint sa, om de blir en tjej, ja då skulle jag ha med den rosa. Jag har alltid tyckt att första nappen som bebisen använder kommer vara speciell och jag vill spara den sedan i en fin ram, ni vet en sådan man kan ha saker i? som är som en kub inuti typ. Roligt att bebis får nappen av sin ända kusin på min sida, eller ja än så länge är Melia den ända kusinen som finns över huvud taget då varken Robbins syster eller bror har några barn. Så det tyckte jag var väldigt gulligt tänkt av Melia. Snart ska jag fixa mitt hår, som jag inte han göra innan jag gick till Jessica & Melia. Vi ska snart åka vidare, första stoppet är pappas familjegrav, där min farmor och farbror ligger. Jag har velat åka till graven sedan i januari typ, men när det kom så mycket snö har dem inte tagit bort snön, dem är väl rädda för att förstöra gravarna antagligen. Graven är något speciellt för mig, jag var nästan på graven en gång i veckan MINST innan jag träffade robbin. Jag kunde bara sitta där, eller plantera nya blommor. Eller prata med farmor och tommy, jag tror dem hör mig på något sätt. Oavsett om dem inte är vid liv längre, så finns dem ju med mig på sitt sätt. Så vi ska besöka graven, och sedan åker vi vidare till Jönköping, närmare bestämt så kommer vi åka till Bankeryd där jag har moster+ kusiner.:) Linda Magnus och lilla Edvin som för övrigt är en månad idag kommer att vara. Det blir lite god mat och trevligt sällskap. Jag har sagt att jag kommer kidnappa eddan för kvällen och kommer lämna tillbaka han då han behöver mat.:) För övrigt är han faktiskt lik mig, :) eller jaaa han är lik linda, och jag är ju lik henne så man kan ju säga att han är lik mig..:)
Nu ska jag göra mig i ordning, bjuder på en låt med.. Har för övrigt blivit totalt kär i Joshua Radin.. Vilken röst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC