090210

2010-02-09 @ 17:42:59
Första dagen i skolan för denna veckan, jag märker verkligen hur trött jag är på dagarna nu för tiden. Efter två är det väldigt svårt att hålla upp ögonen men det gick bra. Idag började vi med svenska prov som vi valde att ha muntligt. Jag hade knappt övat men fick vg ändå så jag är mycket nöjd. Efter svenskan, var det lunch och gud vad ja uppskattar maten i skolan nu när jag är hungrig hela tiden. Någon otroligt god fisk gratäng med chili och hemma
lagat potatismos till, inte helt fel om jag får säga min mening. Sedan redovisa jag och emilie arbetet om scientoligin gick sisådär men det är gjort och nu slipper jag inte tänka mer på det. Sedan blev de en historia "lektion" jag har aldrig fattat detta med att ha en lektion om man inte har något att göra liksom, att säga läs dessa sidor och så går vi igenom de efter lovet, jaja sagt och gjort så läste jag de vi skulle göra och sedan var de psykologi b lektion. Idag pratade vi om mobbning, vilket var sjukt intressant och den lektionen blåste iväg. Såå ja där var min skoldag för er som undrar vad jag gör på dagarna, jag går till skolan väldigt trött och så går ja runt där och försöker prestera så mycket som möjligt på lektionerna.
Jag har alltid tänkt på en sak idag, om vi elever är typ sura, och det går ut över lärarna så blir det alltid så fruktansvärt sura och har en hel föreläsning om att om man är sur, ja då ska det minsann inte gå ut över någon annan. Nej men lärare! ja dem kan vara sura och de får gå ut över oss elever är inte detta lite barnsligt?
Nu får ja allt sätta mig och plugga på provet jag har på torsdag. Jag är så trött på allt detta pluggandet, vi har verkligen haft något att göra varje dag från vi börja denna terminen. Så att det är lov nästa vecka, det är inget jag hänger läpp över och sedan blir de fem veckors praktik sisådär men de ska nog gå bra.
Ska försöka klämma in någon magbild, i ett inlägg senare ikväll men nu måste ja ta tag i mina studier.
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC