Alla hjärtans dag.

2010-02-14 @ 11:28:39
Vi vakna för en stund sedan jag och Robbin, och har precis ätit en jäkla bamse frukost. Idag har vi inte planerat så mycket, jag har ju fått för mig att vi ska göra cupcakes haha vi får ju se hur detta går. De kanske inte alls är gott?. Sedan ska vi nog äta på kina kväll då jag är otroligt sugen på friterad banan med glass. Jag har märkt att jag förlorat väldigt många läsare då jag inte har haft samma uppdatering som innan, men ibland måste man prioritera andra saker än bloggen för att man ska må bättre. Nu är allt bra igen, som tur är. Robbin ska snart gå ut med Leo, haha det har blivit hans uppgift. Medans ja ska göra i ordning här hemma och se om jag kan hitta något gott recept på just cupcakes. Jag har en vecka lov nu framför mig, och jag har inte alls planerat något speciellt. Ska nog vila upp så gott det går för den hemska praktiken som väntar mig. Fy jag kommer verkligen gå in i väggen efter dessa fem veckor på vård centralen här i Ulricehamn.
Jag kommer försöka uppdatera lite idag, men som sagt alla hjärtans dag vill man helst inte spendera framför datorn eller inte jag iallafall. Man ska ju spendera denna dag med dem man älskar.
Hoppas ni får en bra alla hjärtans dag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC