ÄNTLIGEN

2010-02-16 @ 09:28:32
Godmorgon bloggen, äntligen kan man komma in här igen. Blogg.se krånglade verkligen hela kvällen för mig så det blev inte så mycket bloggande. Jag vaknade för en liten stund sedan så ska snart kliva upp ur sängen och äta lite frukost. Sedan får ja väl äran att gå ut med leo i kylan då bara jag är hemma. Fy jag gillar inte att gå ut med han på morgonen det är så fruktansvärt kallt då, men än så länge så ligger han på golvet och snarkar så det är lugnt. Idag ska jag åka iväg en sväng till Lisa och Wilma. Köpte nappar till Wilma när ja var i borås sist, och sedan har ja inte träffat plutten på nästan två månader då vi aldrig har hittat en tid till att träffas. Men idag blir de ändring på det, annars vet jag inte riktigt vad som händer jag har lovat att städa mitt rum och börja kolla på historia provet. Så de är väl de jag får göra idag, sedan hoppas ja på att robbin kommer en sväng efter jobbet också. Ja hade verkligen svårt för att somna igår när ja sovit jämte honom så många nätter nu.
Hade ju hoppats att folket skulle hjälpa mig med vilken tröja jag skulle beställa men inte då, den måste ju beställas senast idag. Så snälla snälla hjälp mig välja vilken?
Som ni ser så är de en sak som  är tillagd under baby ticker'n som ännu inte syns, så robbin ska fixa detta idag. Så om det berättar ja ikväll.
Vad ska ni göra idag?
Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker den rosa eller den svarta .. Om de hade varit en liten flicka i magen hade den rosa passat, men den svarta passar ju både och det är en litepojk eller en flicka !! :D

2010-02-17 @ 13:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC