bebisen gillar inte mc donald's

2010-02-26 @ 18:10:51
Borås trippen var lyckad, och jag kom hem sexhundra kronor fattigare. Jag hade ju bestämt mig för att köpa lite nya tröjor från cubus som jag verkligen tyckte om. Men när de väl satt på kroppen såg de bara konstiga ut, jag och robbin gick till barnavdelningen och tänkte köpa någon pyjamas till bebisen, men antingen var de rosa eller blåa så nepp inget handlande från cubus. Jag blev riktigt sur så vi gick till donken och skulle äta, jaha då var fritösen sönder så jag fick vänta på mina chicken nuggets i tio minuter, och sedan ja då mår ja verkligen illa gud va hemskt de var. Jag har konstaterat nu att jag har blivit känslig för fet mat, så jag får hålla mig till mina ostkorvar när vi är i knalleland i borås. Lagom med mat, och inte så fett alltså mår jag bättre. Så bebisen gillar inte mat från donken, haha. Efter en stund gick vi in på gina, och jag kom ut med två linnen samt två tshirtar. Otroligt bra tyckte jag, då jag behöver lite nya kläder. Vi mötte upp bella och anton, som också ska ha en bebis dock månaden efter oss. Jag och bella hamna förstås på barn avdelningen på h&m och robbin köpte två par byxer med trycket " i (L) mum" och "i (L) dad" vi tyckte de var kul att ha byxorna med, då vi har mössorna och bodysarna.:) Sedan köpte han även ett sett med body och byxa som gick i grått jätte fint. Just de, jag köpte även två böcker på bokrean en bok om indisk mat, och en annan bok som hette såser och dippsåser. Så jag har tänkt bli kung på indiskt nu då. ;) 
Fanns jätte mycket goa rätter där, eller tjaa jag vet ju inte men dem såg goa ut. Jag åt indisikt en gång när ja var i thailand, och de var riktigt gott. Och nej de var inget thai folk som drev restaurangen, utan indiskt folk.
Ikväll har jag inga planer alls, jag och robbin är på olika platser. Han ska ju festa och sedan bowla, medans jag är hemma och myser. Jag har tänkt att jag åker ner runt halv tolv så jag håller mig vaken, har nämligen lovat att hämta honom ikväll klockan tolv. Då bowlinghallen ligger längst ner i stan och jag bor typ högst upp, tveksamt om ja håller mig vaken . Men vi får hoppas, annars vet jag någon som inte blir så glad haha..
Så om jag ska vara vaken, får ja nog åka ner till ett nyktert sällskap runt klockan halv tolv.
Kommentarer
Postat av: rebecka

kul blogg du har :D

2010-02-26 @ 19:02:13
URL: http://mesheandus.blogg.se/
Postat av: Marie

Var gärna med och tävla i min blogg om en bärsele till ditt barn :) kram

2010-02-26 @ 19:04:49
URL: http://lillmian.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC