besöksrekord.

2010-02-10 @ 09:01:07
Hej bloggen, ja sitter i sängen kollar vakna med the voice, och avnjuter en kopp thé. Dagen spenderar jag hemma och pluggar till ett prov i morgon, så jag ska strax öppna böckerna och plugga hela dagen. Fy ser inte alls fram emot det, MEN sista provet nu innan de blir lov vilket är otroligt skönt. Igår var de besöks rekord här på bloggen vilket jag tycker är väldigt roligt, så jag hoppas att alla ni läsare som hitta hit igår stannar kvar. Igår lovade jag en magbild, och den kommer snart. Har tänkt att lägga upp en magbild, en gång i veckan. Kan vara kul och se hur magen växer, eller? Magbilden kommer upp och efter det blir de plugg.
Ja kommer inte uppdatera så mycket under dagen, men när ja får tid har ja tänkt att skriva ett inlägg om vilka bloggar ja följer, och lite sådant.
Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC