botemedel?

2010-02-13 @ 16:23:14
Hej bloggen, som ja skrev innan så skrev ju ja att ja hoppades att ja inte skulle hänga över toan idag, haha trodde jag iallafall. Fy detta börjar bli riktigt hemskt, jag har försökt med svag iskall saft som någon tipsa om, men ack nej det fungerar inte. Bebis vill inte att mamma ska må bra.  Hoppas att detta verkligen går bort snart. Annars idag har jag och Robbin inte gjort så mycket alls. Har mest legat i sängen och kollat tv. Har för en liten stund sen avnjutit en good middag, fläskkotlett och sås. Gud va gott det var, har varit sugen på detta sedan i torsdags. Så nu är jag mätt och belåten. Denna lördags känns så otroligt seg, finns liksom inget och göra. De snöar typ ute och hur kul är det att gå ut när de är kallt och hemskt?.
Nej, får nog stanna inne idag, och enbart sega mig igenom denna dagen. Ikväll är det melodifestivalen. Tror ni de blir en katastrof även denna veckan?.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC