drömma kan man alltid.

2010-02-22 @ 19:28:59
Sitter här och drömmer mig bort lite, kikar runt på lite hus. Efter mina tre resor till Thailand är jag fast, jag älskar landet, befolkningen maten allt som hör till. Så varför inte köpa ett hus i paradisets land?. Tja huset på bilden ser väl inte så illa ut, gud va mysigt. Bilen, mmm finns de någon snyggare bil än en audi r8? tjaa inte just nu iallafall varför inte glida runt i en sådan liksom gud va fräckt. Jag har alltid velat dela mitt liv med någon jag verkligen älskar den människa det känns rätt med till 100 %. Så varför inte förlova sig?. Man vet aldrig vad framtiden har att bjuda på men som sagt drömma kan man ju alltid.
Kommentarer
Postat av: emma - 18 & gravid

såklart man ska drömma :)



imorgon ska vi på ultraljudet, längtar!!! :D

2010-02-23 @ 10:20:56
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Staffan - 20år och pappa!

En gammal Volvo Amazon skulle vara där istället för en audi!

2010-02-23 @ 17:15:13
URL: http://ungpappa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC