första dagen på praktiken

2010-02-22 @ 15:10:44
Gud vilken huvudvärk, och gud va trött ja är. Men de är väl bara att bli van, ska ju vara på praktiken i fem veckors tid. Jag somna otroligt tidig igår, så jag var verkligen pigg när de var tid att gå upp, väl nere på vårdcentralen hitta ja knappt någon parkering, vilket visar sig sedan att jag inte ens får ställa mig där haha. Men men ja kom i tid och sedan gick vi ner till källaren så jag fick kläder, jag fatta tyckte väldigt fort för min handledare, och när hon frågade om jag skulle jobba efter skolan, sa ja som de var att jag var gravid. Hon tog de jätte bra, och sa att de är bra att hon vet det under denna perioden. Vilket känns skönt för mig, dagen i sig har gott otroligt fort. Kändes som jag han och komma dit och sedan gå igen då min dag var slut. Denna veckan får ja ju inte göra så mycket, får mest vara svans och kolla på. Men jag har hunnit vara med om mycket idag, ekg undersökning, omläggning av en avsågad tumme, de var faktiskt sjukt intressant, personen i fråga hade sågat av sig alla sina fem fingrar, och hade fantom smärtor i hela handen, (smärtor i kroppsdelar som ej finns) sedan har ja varit med på lite små saker typ som kontroller och liknande.  Faktiskt helt nöjd med denna dagen, har liksom haft något att göra hela tiden.
Idag har jag gått in i vecka 14, så de kommer upp sedan här i bloggen. Magbild ska ja försöka orka med de också.
Nu måste ja få dricka något så jag får bort denna huvudvärken.
Vad har ni gjort idag?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC