Förvånad?

2010-02-04 @ 23:10:02
Vissa människor förstår inte syftet med ordet vänskap, eller vad de innebär. När ens så kallade vän går runt och snackar så sjukt mycket skit, om saker som man inte ens kan föreställa sig. Vet man verkligen vad vänskap är då? Är de okej att snacka skit, och verkligen tro att det aldrig kommer fram. Är man inte väldigt falsk som person då? helt ärligt så blir ja trött på människor som dessa. Jag har fått höra allt man kan tänka sig, men jag har lärt mig att folk ska få en andra chans och verkligen bevisa att den har förbättrats. Men även här gjorde jag fel, jag gav en så kallad "vän" en ny chans att verkligen bevisa att hon hade förändrats, att hon ångrade sig och skämdes för ALLT hon hade sagt, och då menar jag att denna lista kan göras lång vad hon har sagt. De tog inte lång tid, de tog inte ens EN vecka innan hon snackar igen. Då är det om känsliga saker, om min graviditet som jag är glad över. Mitt och Robbins barn var absolut inte planerat, men mycket välkommet ändå. Men att en såkallad "vän" går runt till folk som knappt känner mig och säger att min graviditet är planerat, eller att jag ska "skylla mig själv" att ja är gravid när personen igentligen inte vet NÅGOT alls. Det är inte okej, i detta fall gjorde just denna saken mig väldigt ledsen. Det finns inga mer chanser att bevisa att just du har lärt dig något om vad vänskap är, för du kommer aldrig lära dig vad riktig vänskap innebär.
Kommentarer
Postat av: Alex

Stå på dig, för jag vet att du förtjänar all lycka du någonsin kan få!

Du är stark Josefin!

2010-02-04 @ 23:15:36
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Postat av: Idah Claesson

ja verkligen..=)

2010-02-05 @ 12:14:27
URL: http://idahclaesson.blogg.se/
Postat av: Denise, mamma till lucas :)

Stå på dig, du kommer märka sedan när den lille har kommit vilka som är dina riktiga vänner!

2010-02-12 @ 16:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC