Fredag

2010-02-12 @ 08:50:57
Hej hej, nej jag kom inte till skolan idag heller. Jag blir så arg har spenderat större delen av morgonen på toa. Kommer detta aldrig försvinna, någon som har tips mot allt illamående under graviditeten?. Så jag har precis kontaktat min lärare i sjukvård och frågat hur vi ska göra med provet. Ligger och kollar på Vakna med the voice, då dem pratar om Victoria och Daniel's bröllop dem ska ha en fest i TRE dagar. Som kommer sändas på tv, jag förstår inte detta med kungafamiljen. Kommer dem aldrig få vara ifred, stackars människor.
Idag skulle jag åka och äta hos robbins familj ikväll, får väl se hur det blir känns väl sådär om ja mår såhär. Men nu är de lov en vecka innan jag går ut på praktik vilket känns otroligt skönt.
Har äntligen hittat serien teen mom som jag typ letat efter i år och dagar. Och den 16:e börjar säsong två av 16th and pregnant. Jaha detta blev ett inlägg om blandade känslor, jag är så otroligt sugen på "fjärilskyckling" som Denice skrev om i sin blogg de verkar ju så otroligt gott.
Nej nu ska jag sluta babbla, och försöka få i mig något att äta.
Vad ska ni göra idag?
Kommentarer
Postat av: Sabina - Mamma till Tyra

Sv: Hejsan! Oj, jag minns faktiskt inte vilken hemsida jag beställde den ifrån..



Hoppas du hittar tillslut ^^

2010-02-12 @ 09:56:29
URL: http://mammasabina.blogg.se/
Postat av: Emma

Mot mitt illamående jag hade i början så hjälpte det med svag svaaag iskall saft (man får i sig lite socker på samma gång som kan ge lite energi), frisk luft och promenader. Finns inget värre än "fel" dofter när man är gravid och känslig. Så det är verkligen superskönt att ge sig ut på en promenad! Isglass hjälpte också :) mvh / Emma

2010-02-12 @ 09:57:45
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Postat av: Idah Claesson

Får ju hoppas att det inte håller i sig så länge!:) Nu är det ju nere på 100-talet, inte ens 200 dagar kvar!:)

2010-02-12 @ 11:56:28
URL: http://idahclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC