Fredagsmys

2010-02-05 @ 13:36:20
Efter en meningslös dag i skolan som innehöll en föreläsning om läkemedel och delegering, sånt som vi redan kunde så åkte jag och hämtade emilie för en fika på stan..:) Väldigt mysigt och nu sitter vi här, snart ska ja på femton års kalas och trycka i mig mer gottigheter, gud jag kommer ju rulla fram om en snar framtid vilket INTE är okej. Vi får se vad denna kvällen har att erbjuda. Emilie säger att jag ska skriva något mer om henne, så tjaa vad ska man skriva? HAHAHAH hon säger att hon är desperat efter en kille så om de finns någon singel i ulricehamns trakterna så slå på stort.? =) Nu är emilie nöjd, när ni vet att hon är min vän. 

Caroline? Tycker allr att du ser till och skaffar dig en blogg nu, hörru du är ju längre gången än mig så nu skaffar du en blogg..:) 

Kommentarer
Postat av: Alex

Låter mysigt med fika. Tycker vi ska göra det någon dag också!? :)

Ha en bra helg nu hörru! :) <3

2010-02-05 @ 17:07:04
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC