gillar inte att vara sjuk

2010-02-24 @ 18:42:14
Usch vad ja börjar bli rastlös, jag mestadels legat i sängen hela dagen. Dock har jag inte läst någon bok eller kollat på film. Nej jag har bara legat och nördat framför datorn hela dagen, vilket jag inte tycker är okej. Jag har fått behålla lite mosad potatis med smör idag, vilket är okej. Får hoppas att jag är på bättringsvägen iallafall, så jag kan återgå till praktiken, ja trivs ju faktiskt där. Idag känns dagen riktigt seg, och kvällen blir väl likaså. Det finns verkligen inget bra på tv, förutom halv åtta hos mig ja gillar kommentatorn starkt. Kanske blir att läsa i boken iallafall ikväll, fast för mig går ju läsningen i perioder ja kan läsa jätte mycket och sedan kan ja inte röra en bok på flera månader.  Så jag kanske ska göra mig en kopp te sedan och gosa ner mig med en bok, ja det låter ju inte alls så tråkigt. Mamma är ute med leo nu, och hon skulle ta vägen förbi netto och kolla om den nya loka hade kommit krusbär/päron. Fast vår lilla stad är ju seg med de flesta saker, så skulle inte förvåna mig om den inte ens har kommit in. Eller så finns den på ica, och inte på netto. Jaja, nej nu ska jag nog hitta på något. Seriöst vad gör man när man är sjuk?
Kommentarer
Postat av: PUSSY SUGAR

SV; tyvärr finns inte pappan med i bilden så jag blir ensamstående.

2010-02-24 @ 20:24:28
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC