god mat och bebis tröja.

2010-02-19 @ 19:47:18
Min bror kom hit och lagade mat, klyftpotatis kycklingfilé och stekt halomi. Och gud vad gott det var, så nu ligger jag här otroligt mätt. Robbin ligger jämte mig och nördar på något spel på min iphone som johan visade vi har likadana telefoner. Så jag antar att han kommer nörda nu ett bra tag, så då ägnar jag mig åt blogg världen.
Robbin hade ju beställt bebis tröjan till mig, men han sa att tröjan inte kom idag och att han hade köpt något annat. Min pojkvän är otroligt dålig på att ljuga, och mycket riktigt så låg bebis tröjan i paketet som jag anat.
pappa tycker ja har blivit en tjockis nu, han sattsar på en 12 kilos bebis och att ja kommer se ut som en elefant, visst har ja en otroligt snäll pappa? haha skämt och sido.
Jag: " jag är sugen på något gott robbin.
Robbin: " jag har tagit med mig godis"
Jag: " haaaaar duuu, ååh va gott"
Tja elefant eller inte, stor kommer jag iallafall att bli..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC