god morgon

2010-02-25 @ 10:13:10
Jag vakna för en stund sedan, men har tagit plats i sängen igen. Min magsjuka sitter fortfarande i, vilket jag inte alls gillar så vi får se om de blir praktik i morgon eller inte. Ja tror dock inte de blir en jobbig dag i morgon då det bara finns en läkare på eftermiddagen men vi får se hur jag mår senare. Gud va roligt att jag hade så många unika igår hela 179 st. Och jag vet inte ens vad alla kommer ifrån, men jag hoppas att ni stannar kvar. Idag blir de nog inte så mycket gjort här hemma, jag är otroligt sugen på att baka, som om de vore ovanligt. Fast de är ju dock inte lämpligt när ja mår som ja mår, så bakningen får nog bli i helgen istället. Mamma kommer hem snart från bokrean, och hon hade visst köpt någon bakbok med massa olika recept i, vilket passar ypperligt till helgen. Jag ska även ringa speciallist mödravården idag och säga att dem har räknat fel till våran screening på bebisen, den ska vara en vecka närmare så de ska ja försöka lösa idag. Så de är vad som ligger på planerna idag, vad ska ni själva göra idag?
Kommentarer
Postat av: nathalie

Haha jag har inte klagat på din mage, jag sa att den var stor för att vecka i vecka 13.

jaha, vart någonstans skrev du små sparkar?

Hur kan du känna "små buffar" när barnet är 6-7cm stort?



Jag klagar inte, berättar bara hur det är :)

2010-02-25 @ 11:31:53
URL: http://nathaliealkhalisi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC