Halleluljah!

2010-02-03 @ 11:14:15
Efter att jag har sovit några timmar mår ja mycket bättre, vilken tur magsjukan har inte drabbat mig. Antagligen kräktes jag bara för att, första gången på hela graviditeten snälla bebis låt mamma slippa. Ligger i sängen och kollar på förlossningskliniken och ska strax försöka få i mig lite mat. Sedan blir de plugg, sista för veckan faktiskt, OTROLIGT skönt må ja säga. Annars händer nog inte så mycket mer hos mig, i morgon ska ja till borås och kika på balklänning med Emilie, blev ingen bal för mig. Visst att ja kan gå balen om jag vill, men vill inte vackla runt där i nästan vecka trettio när HELA stan, och då menar ja hela stan kommer vara på stan och kolla. Nej nej, jag går istället gå runt och ta kort på mina kära kompisar, kommer nog bli ett känsligt moment när ja ser alla gå balen, jag som lipar till allt nu för tiden.  Ni får jätte gärna skriva om vad ni vill läsa mer om i bloggen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC