hemma

2010-02-21 @ 13:43:25
Jag har försökt och mobil blogga igår kväll men det verkar ju inte ha fungerat, men nu är jag hemma iallafall. Filmen igår var helt okej, jag gillade den. Dock var den lite seg att komma in i för de hände inte så mycket i början, men den är helt klart sevärd. Gud de har snöat ännu mer här hemma kommit ungefär 30 cm till.! När skall detta sluta, och vart ska all snö då ta vägen? ja menar de är ju inte direkt lite snö som täcker vårat land just nu?. De måste ju resultera till en himla massa slask sedan. Snart är det dax för mat här hemma, stek i påse potatis och sås, mums! passar ju bra nu när ja är hungrig, men de är ja ju rätt ofta nu för tiden.
Efter maten ska jag upp till jobbet, och hämta mina tofflor som jag behöver nu under min fem veckors praktik ( som jag för övrigt inte alls ser fram emot) och sedan ska jag se om jag kan få jobb där i sommar, vilket jag innerligt hoppas. Jag är ju bara vikarie där, och hoppar in när de verkligen behövs men eftersom att en ska bli avstängd så kanske de finns mer tider, vilket jag hoppas.:)
Sedan ska jag sladda vidare hem till robbin och lämna hans fler kommuns kort som han behöver till jobbet i morgon. Sedan har ja inga planer behöver vila upp mig rejält idag, gud ja blir bara tröttare för varje vecka som går, är de inte nu allt detta ska avta, nej tydligen inte?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC