Idag är det min dag.

2010-02-19 @ 09:56:39
Kommer ni ihåg när man var liten, och de var dagen innan man fyllde år?. Man kunde knappt somna den kvällen för man tänkte på alla dessa paket man skulle få, och vad skulle de vara i dem?. När sedan dagen kom gick man runt med en speciell känsla i kroppen hela dagen och man var jätte jätte glad. Klasskompisarna sjöng i skolan, och man räknade ner timmarna tills folket skulle komma och gratta senare på dagen. Vilket betydde att man fick öppna mer paketer. Så var det iallafall för mig.
Idag fyller jag 19 år, men vart är den där pirriga känslan? försvinner den med tiden desto äldre man blir. Idag känner jag inte att det skulle vara något annorlunda jämfört med andra dagar, men idag är det ju faktiskt min födelsedag. Dock hade jag önskat mig ett snöfritt Ulricehamn med en fin soldag, men den önskningen gick knappats i uppfyllelse. Istället är det en grå dag med massvis av snö. Nåväl, jag ska strax få i mig lite frukost och gå ut med leo så han får göra sina behov dock är han inte så sugen på detta då han ligger och sover i min säng. Runt klockan två ska jag åka och hämta mormor och sedan ska vi ner till kina och äta buffe otroligt gott, får hoppas att jag inte spyr idag bara. Skulle väl vara lite sådär pinsamt när mormor bjuder och allt haha.:)
Efter ja har haft lite mormor mys, så väntar min älskade systerdotter när ja kommer hem och massa paket, jag älskar verkligen paket. Senare kommer robbin, och jag hoppas ju innerligt att tröjan har kommit idag, men de tror ja faktiskt inte. Ja sen blir de god mat på kvällen och mys med världens bästa familj, inget slår de.
Hitta gamla bilder på mig och melia, herregud här är hon typ två år och hon fyller fem i oktober. Tiden går så fort. Min lilla prinsessa.<3
Kommentarer
Postat av: mariana DG

grattis (:

2010-02-19 @ 11:05:36
URL: http://marianadg.com
Postat av: emma - 18 & gravid

grattis på födelsedagen! :) hoppas den blir toppen, att det pirrar mer i dig senare ;) kram kram

2010-02-19 @ 12:36:40
URL: http://emmasc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC