instängd

2010-02-20 @ 12:42:23
De har snöat sjukt mycket här inatt, så vi kommer knappt ut. Jag hade ju planerat att åka till borås och kolla bio med emilie idag men vågar inte sätta mig i bilen och åka till Borås i detta vädret. Så jag blir hemma idag med Robbin som sällskap. Har kollat klart nästan hela första serien av the secret life of the american teenanger behöver inte säga att jag älskar serien, gråter till varje avsnitt har nog blivit lite känslig av mig. Jag har fått för mig att jag ska baka äppel paj senare idag, blev otroligt sugen på det i morse. Fast då måste ja ta mig ut i kylan gå hela vägen till netto ( som faktiskt inte alls är så lång de tar ca 5 minuter dit) och köpa smör och gå hela vägen tillbaka. Frågan är ju om jag verkligen orkar ta mig ut i denna kyla haha, ja det är ett svårt beslut.
Vad gör ni i detta snö väder?, eller det kanske bara är vi som har mycket snö.
Och Anna, om du vill ha svar på dina frågor, kan du lika väl skriva privat.
Istället för att ja ska få skriva upp allt här, de blir så mkt snack då det vet du lika väl som ja.
;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC