Jag vet vad som måste göras

2010-02-05 @ 18:49:30
ändå sitter jag kvar här... Lyssnar på Melissa horn och tänker att jag borde städa men jag sitter ändå kvar här. Jag är för trött idag, gud vad trött jag är, Robbin ska vara hemma idag och umgås med lite vänner buuuhu och jag som saknar honom så jag snart spricker. Mamma jobbar kväll, och pappa? tjaaa han har inte kommit hem än så jag är alltså ensam i ett stort hus sånt gillar jag inte, eller jaa igentligen är jag inte så ensam. Har ju Leo här med men han ligger och snarkar på golvet. Jag vet inte hur jag ska spendera min fredag kväll, tänkte ta mig en mysig läs kväll men när jag är så trött så mina ögon går i kors så är det inte direkt någon idé att försöka ge sig på att läsa. GUD vad de ser ut här, herregud jag som städa för inte så längesedan vart jag än kollar så ser jag hur det ser ut här. Nej jag får allt städa, men inte idag. Gud jag somnar ju nästan sittandes så hur ska jag kunna städa?. Har nog inte direkt den förmågan att städa och sova samtidigt. Nej imorgon får jag städa, jag får göra allt sånt där tråkigt i morgon innan robbin kommer hit. Nu ska jag kolla om de är något sevärt på tv'n och försöka att hålla mig vaken. Känns la sådär att gå och lägga sig klockan sju en fredag kväll.
Kommentarer
Postat av: Alex

Hahah du smsade ju med mig. :) Jag tog tag i min städning idag, för det såg verkligen förjävligt ut. :O

Ha en bra lördag! :)

2010-02-06 @ 17:52:59
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC