jävla blogg.!

2010-02-09 @ 21:22:57
Blogg.se krånglar och bilder kommer inte upp, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Men detta fixar jag i morgon jag har hunnit med en god kvällsmat som bestod av kyckling, en kall sås och refflade potatis? tja sådan där som ser ut som chips som man gör i ugn någon som vet? samt grönsaker otroligt gott och sedan hamnade jag i badet. Något som jag aldrig har tyckt om innan, men nu är det otroligt uppskattade. Nu är ja otroligt trött, de finns inget bra på tv ikväll och i morgon består dagen av plugg. Har prov på torsdag, och sedan avnjuter jag en veckas lov innan jag går ut på fem veckors praktik vilket jag inte ens ser fram emot. Fya!
godnatt
Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Det kan jag självklart göra, men det får bli imrogon :D

2010-02-10 @ 00:18:10
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC