Josefin, är det verkligen sant?

2010-02-03 @ 19:58:03
Josefin, är de sant att du ska ha barn, josefin är du gravid? Josefin är det verkligen sant att du ska ha barn i sommar? Vem är pappan,?

Asså dessa frågor gör mig galen, jag skulle väl inte gå ut med att jag var gravid om jag inte skulle vara gravid. Det är inget man direkt hittar på eller?. Så JAAA.!! det är verkligen sant att jag är gravid, och den kommer i slutet på augusti så nu vet nu det också. Och pappan ? jaa vem kan han vara?. Robbin Carlsson kanske de är ju inte så att jag OCH Robbin går ut med att vi ska bli föräldrar om vi inte skulle bli det eller?.. GUUUD.
Ibland tänker inte folk eller?, folk i denna stan imponerar verkligen mig hur logiskt dem tänker ibland.
För övrigt, så har jag hunnit klart med inlämningen, som känns lite sisådär att lämna in i morgon. Men så får det bli, var en väldigt konstig uppgift, vi skulle skriva allmänt om vilken sjukdom som hade smärta. Då tänker man väl att alla sjukdomar har väl smärta?. Jo haha ibland tänker inte våra lärare så mycket innan de lämnar ut uppgifter. Men jag skrev som sagt om Neuroblastom och uppgften är klar och kan lämnas in i morgon. Så nu kan jag ta de lugnt den tid som finns kvar på kvällen innan det är dax att sova. Jag är alltid så trött nu för tiden.
Kommentarer
Postat av: Alex

Fortsätt tänka positivt Josse! (det är okej om jag kallar dig det va? :O Har liksom aldrig frågat..) Det finns idioter, och det vet vi allt för väl genom att bo i den här stan.

Stå på dig vännen! <3

2010-02-03 @ 20:11:12
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Postat av: Alex

sv: haha självklart kommer jag ringa! :) När jag har blivit världsberömd inredningsarkitekt lovar jag att bygga ett litet hus till er på min enorma tomt med pol! ;D

2010-02-03 @ 20:23:51
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Postat av: jetaah

Grattis till er, så roligt att ni ska få barn:D

2010-02-03 @ 22:57:59
URL: http://jetaah.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hej ville bara säga grattis till er båda och önska er all lycka!

kram

2010-02-09 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC