KALAS

2010-02-16 @ 20:25:32
Hej hej, har precis tryckt i mig massa taccos och sedan kladdkaka glass och bär. Otroligt gott om ni frågar mig, verkligen kul att mer och mer folk verkligen hittar hit. 217 unika idag, och jag måste ju säga att älsklingen min är avundsjuk för de är vad han har per månad på sin hemsida. Stackars Robbin inte lätt att vara avundsjuk :(.
Mamma har hyrt någon film som min syster tyckte var se värd så vi sak snart kolla på den. Pappa ska bara komma in på kvällsrundan med Leo. Robbin får lyx i morgon, han slipper gå upp klockan fyra för han åker med pappa i morgon. Så han går upp klockan sex, lyx kallar jag det. :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, två av mina mostrar kommer hit och grattar mig då de inte kan på min födelsedag som är på fredag. Så de blir lite kalas i morgon för min del antagligen..
Nej nu blir de film mys, uppdaterar mer i morgon.
Hoppas verkligen att alla mina kära läsare stannar också, så det inte bara är för idag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC