kina mat och firande

2010-02-19 @ 12:41:55
Jag ska alldeles strax åka ner och hämta mormor och sedan vidare till kina för att äta lite mat. Vilket passar ypperligt då jag verkligen är hungrig, vågade inte äta så mycket till frukost, för att jag är ju så känslig för stora mängder mat nu för tiden. Men det ska nog inte vara någon fara. Min syster ringde innan och berätta att Melia plutten har fått magsjuka så de kommer inte idag, jag som verkligen ville träffa min lilla trollunge. Men men jag väljer nog att inte få magsjuka. Ska ringa mormor nu och fråga om vi kan åka, jag är hungrig.:)
Kommentarer
Postat av: Finni

Ja, jag var ändå smal innan, men magen kom fort och sen såg jag bara konstig ut med en jättekula på magen! Fast jag saknar den redan. Längtar tills nästa gång, fast det får jag inte säga högt. Då får nog alla i min omgivning smärre panik :P Haha!



Åh, alltså min lille vägde ju 4450, och klart det kändes, men jag tror att det känns oavsett hur stora dom är liksom :P

2010-02-19 @ 13:43:46
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC