MAMMA GILLAR INTE KORV?

2010-02-01 @ 18:23:04
Efter en otroligt mysig helg, och en ännu mysigare dag med min älskade Robbin så sitter ja nu i sängen med en gosig hund snarkades jämte mig. Idag går jag in i vecka 11 (10+0) gud vad tiden går fort, nästa måndag är det vecka tolv och den mest risk fyllda tiden är över. Har ni varit med om att man har börjat äta saker som man inte tycker om under graviditeten?, inte?. Nää men det har jag förstår ni. Jag har inte ätit korv, på lite mer än två år. Och vad ville jag ha för något idag? Jo ungstekt falukorv och potatismos, och vill ni veta hur gott de var?. Jag vet inte vad som händer, men snälla älskling din mamma gillar inte korv. Men tydligen ska jag väl börja äta korv nu tydligen? Jag vet inte, gott var de iallafall och mamma var överlycklig att hon kan börja köpa hem korv igen. Nu ska jag göra lite nudlar, guud lär väl gå upp hur mycket som helst tycker jag äter hela tiden.
Kommentarer
Postat av: Frida ♥ BF - 22 mars -10

Haha jag känner igen det där. Blev också sugen på saker som jag absolut aldrig annars gillat, som fisk tillexempel. Korv däremot kommer jag nog aldrig stoppa i min mun, hur mycket bebisen än envisas genom att göra mig sugen på det :P

2010-02-01 @ 18:58:53
URL: http://bigmamaa.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hahah, jag känner igen mig precis, lär nog med gå upp hundra kilo, fast jag har spytt mycket också så det kanske går jämt ut? XD. en cool sak bara, mitt barn är beräknat 19 agusti. nästan samtidigt som dig :D. kul att läsa om någon under samma period som man har mer gemensamt med :).

2010-02-04 @ 15:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC