mätt och belåten

2010-02-18 @ 13:52:41
Har precis ätit middag , och det blev faktiskt riktigt gott. Blev pasta med kyckling i currysås. Så nu när jag har gjort maten är robbin så snäll och gör ordning i köket. Så  här ligger jag mätt och belåten, när vi var och handlade tidigare köpte jag allt som behövdes inför bakningen allt utom muffins formar de fanns inte på netto. Så mamma kommer hem med muffins formar när hon har slutat runt klockan tre. Så då är de bara att ställa sig i köket igen.:)
herregud, snart är denna vecka slut och jag går in i vecka fjorton är de bara ja som tycker tiden går fort under graviditeten ?
Kommentarer
Postat av: Linda

Inte här.... Här går tiden låååååånnngggsamt :-)

2010-02-18 @ 19:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC