Nu börjas det.

2010-02-11 @ 09:45:08
Det är februari månad, och nu börjas alla födelsedagar vi har i familjen närmare fyra av fem fyller år denna månaden haha. Mamma fyller år idag, närmare bestämt 46 år så grattis mamma. Min bror fyller år 16:e jag fyller den 19:e och min syster den 23:e. Så de är ett fullt upp nu kan man säga. Och min moster har bf den 15:e så då blir de ännu ett litet februari barn. Iallafall nog om alla födelsedagar hit och dit, idag skulle ja ju gå till skolan jag som pluggade ihjäl mig igår men vad händer?. Jag vaknar upp med en huvudvärk som vägrar och släppa, åh bra jag som kunde allt så fruktansvärt bra igår. Nåväl, ska skicka ett mejl till min lärare och be om att få göra det imorgon. Vill helst ha de gjort innan lovet. Så idag blir de en otroligt lugn dag ska få den här hemska huvudvärken att släppa först och främst.
På tal om något helt annat så är det riktigt kul att så många faktiskt läser min blogg, ni får jätte gärna skriva vad ni vill läsa mer om här i bloggen.
Är ni också sådana som blir hugriga direkt efter frukost nu under graviditeten? ja sitter redan och räknar ut vad ja ska laga till middag vilket är ganska hemskt då jag precis åt. Och tanken av att mamma ska göra tacco paj ikväll gör ju inte saken bättre, då blir man bara ännu hugrigare. Gud detta matsug är inte lätt ibland.
Förresten, hur ska ni spendera eran alla hjärtans dag?
Jag och robbin har inte pratat om det så mkt än, vi får se vad som sker.
Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag och Uppa skall bara ta det lugnt och mysa. Skall kolla på bio klockan 3 med hans bror och hans tjej. Sedan vet jag inte riktigt. Äta/laga mat ute eller hemma. Vet inte riktigt än. Alla hjärtans dag är ingen jätte stor grej tycker inte jag :P

2010-02-11 @ 10:42:28
Postat av: Love Oliwers mamma

Hej!



Jo precis inte så fräscht ! Jag tycker 5 månaders bebisar är för små för att pott-tränas!!



kram Love

2010-02-11 @ 11:00:49
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC