PINSAMT

2010-02-16 @ 16:58:00
Denna stan gör mig faktiskt galen, när man bestämmer sig för att behålla ett barn som inte var planerat i mitt och Robbins fall. Men vi bestämde oss och denna lilla bebis är mycket välkommen till oss, och vi räknar ner varje dag. Då finns de vissa personer i denna stan som inte är glada åt detta, som sprider rykten som kollar snett och snackar skit. När man bestämmer sig för att behålla ett barn i denna åldern, får man vara beredd på allt sånt här.  Att folk inte acceptera ett val istället för att snacka skit?. Ja förstår inte det. Folk som inte ens känner mig eller robbin, hur kan dem ens yttra sig. Säga att ja och robbin inte kommer klara detta, osv osv osv.! Om dem inte känner oss, hur kan de då yttra något över huvud taget. Nej ja blir så trött på detta, allt grundas i avundsjuka.
Kommentarer
Postat av: Sofia

Så är det nästan överallt ^^

Själv fyller jag 21, har jobbat konstant sen jag var 15 samtidigt som jag gjort klart skolan, varit som folk. Och ändå höjer väl vissa på ögonbrynen och har sina sura åsikter ^^

2010-02-17 @ 22:13:50
URL: http://ssofiaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC