prover och undersökningar

2010-02-23 @ 17:12:27
Tjaa de är väl vad min dag har bestått av, jag har dock inte haft så mycket att göra från klockan två det har blivit rätt stillasittande och otroligt långtråkigt. Annars så har vi fikat, ätit lunch och fikat haha gillar denna praktik platsen. Att fika då och då är inte dåligt, och i mellan detta har jag sprungit på toa fram och tillbaka känns som jag har en egen toa eftersom det bara är jag som vistas där haha.
Annars har det inte hänt så mycket idag, joo, de har de ju visst de. Robbin och jag har troligtvis hittat en lägenhet som blir ledig första augusti. Bra hyra och lagom stor de är en 2½ och jag skulle ju hoppa av glädje om vi fick den. De är min brors kompis som har den, så vi har väl rätt bra förtur förhoppningsvis:)
Gud va klockan går, snart är den halv sex som tur är börjar jag inte förens klockan ett i morgon ska unna mig en liten sovmorgon och kika lite på historia provet som väntar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC