sjukling

2010-02-24 @ 08:51:37
Jag har gått och blivit sjuk, passande nu mitt i veckan på praktiken men vad gör man. Någon sorts magsjuka har jag lyckats få och en förkyldning. Det var som min handledare sa, att vi får se hur lång tid de tar innan du blir sjuk. De är en stor skillnad att gå från skolan till en mottagning där de kryllar av bakterier och liknande i luften. Så ja ligger här som en riktig sjukling ska ringa till min praktikplats och säga att jag inte kommer idag, och inte på resten av veckan heller. Man ska ju vara extra noga med "smittogränsen" vid magsjuka när man just jobbar inom vården de sägs att de smittar 48 timmar från sista kräkningen så det blir nog inte så mycket mer arbetande för mig denna veckan. Vore inte så bra att smitta ner patienter och personerna som arbetar där.
Så idag tycker jag verkligen synd om mig själv när ja ligger här och snorar. Hoppas att jag inte behöver springa på toa mera, har varit där ett x antal gånger under morgonen.
Så dagen blir väl att ligga i sängen och tycka synd om mig själv, blev grymt sugen på loka krusbär/päron. Någon som har smakat på den, är den så god som den låter? =)
Kommentarer
Postat av: Sandra-TvillingMamma

Grattis till bebisen i magen :)

2010-02-24 @ 10:19:38
URL: http://sunkiissed.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till bebis i magen :)



Jag har smakat Loka med krusbär och päron, och jag tycker den är riktigt god :)

2010-02-24 @ 10:23:04
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Stackare, du får krya på dig!

Har inte testat Lokan än, men den låter ju jättegod!

2010-02-24 @ 10:23:26
URL: http://www.ssnadra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC