Söndag.

2010-02-14 @ 21:01:06
Hoppas ni har haft en otroligt mysig alla hjärtans dag idag. Jag och Robbin har haft en otroligt mysig dag idag faktiskt. Har nyss kommit hem från stans kina rasturang. MEN! dock han ja ju knappt ut innna.... ja, jag var tvungn att springa och ställa mig i ett hörn. Robbin som var så gullig och betala maten. Men över lag så var dagen otroligt mysig ändå, trots denna lilla incident.
Nu hade vi tänkt att kolla några avsnitt av the secret life of the american teenanger.
Hur har ni spenderat eran alla hjärtans dag?
Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle vara kul om du kunde lägga upp bilder på din mage:)

2010-02-14 @ 22:01:23
Postat av: Alex

Varför sprang du in i ett hörn? :O Gömde du dig för någon? ;)

Ensam dag idag.. Men jag har spenderat den med min blogg! ;P

Kram <3

2010-02-14 @ 23:27:09
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC