tjockis.

2010-02-19 @ 16:48:53
Kom hem för en liten stund sedan, gud jag känner mig som en riktigt tjockis nu. Jag var ju som sagt och hämtade min älskade mormor, och sedan åkte vi till kina och åt mat. Och gud va folk de var där inne som tur var hade mormor bokat bord. För annars skulle vi nog inte få äta klockan två som vi sagt, folket stod ute i en köbildning för att gå in och få äta lite mat. En riktigt mysig dag med mormor, och sedan åkte vi ner och handlade också. Av mormor och morfar fick jag två hundra kronor på cityföreningen, vilket betyder att jag kan handla på vilken affär i hela stan. Tycker jag är otroligt bra, då jag inte visste alls vad jag önskade mig. När ja kom hem stod de en massa paketer på bordet, och jag blev ju verkligen överlycklig kände mig som ett litet barn igen, precis som emma trodde de skulle göra. Så Emma du hade rätt;). Eftersom jag hade önskat mig bra ha saker tills ja och robbin ska flytta så var det de som gömde sig i pakterna. Ja fick en mixer, en matberedare, en eltandborste lakan påslakan handdukar och shampo och balsam från bed head. Otroligt bra paketer, och jag är verkligen helnöjd. Aa och just de, av min moster igår fick ja 300 kronor så ja kunde köpa något ja ville ha. Och av min andra moster fick ja en tallrik från serien mine då jag samlar på den serien, otroligt snygg om ni frågar mig.. :)
Haha just de, när ja var och handla med mormor tyckte hon att ja skulle ha en ask med toblerone med, så här ligger ja och tjockar mig. Men mormor sa att man får göra det i dessa studer och jag håller med självklart.
Snart kommer robbin med, ååh vad ja saknat honom idag, annars är det inte så mycket planerat för denna dagen. Hoppas att min älskling sover här inatt, och då blir de mys hela kvällen..:)
I morgon blir de bio med värdens bästa emilie, denna helgen blir riktigt bra, innan denna jävla 5 veckors praktiken börjar. Usch ja ser inte ens fram emot den..
Kommentarer
Postat av: Alex

Josse! Jag har sex Mine assietter, fyra glas och en stor svart tallrik som jag inte vill ha längre. Du kanske vil? ;) Kan bli min födelsedagspresent till dig!

Säg bara till så ska jag diska dem, tror de är lite dammiga! XD

Kram på magen (och dig med självklart!)

2010-02-19 @ 17:00:27
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/
Postat av: mariana DG

jo verkligen, alltså de ser ju typ om som han har någon mask över ansiktet eller så haha ;s

2010-02-19 @ 17:40:15
URL: http://marianadg.com
Postat av: Finni

Haha ja eller hur :) Jag skulle ju inte orka med en till unge riktigt än, men att vara gravid är ju riktigt mysigt! Ta vara på tiden :)

2010-02-19 @ 18:14:43
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: Alex

För det första så kan jag tydligen inte stava.. "Du kanske vil? ;)" Vil.. Det heter ju vill!!

Haha helt ärligt! :) De tar bara massa plats i skåpet, och jag använder bara skålarna. Tycker det är lite klumpigt. Vill ha en annan serie. Googla på Iittala Taika eller gå in på http://www.jellybean.se/website1/1.0.1.0/6/1/ så får du se på grejer! ;D Har två svarta, två gröna och två vita assietter, tallriken är som sagt svart och glasen är svart, gult och två rosa. :) Säg bara till så får du dem! :)

2010-02-19 @ 18:27:54
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC