Torsdag

2010-02-04 @ 19:39:19
Ja då har man kommit hem för en stund sen hunnit både gå ut med Leo och ätit mat. Snart blir det tv och mys med världens bästa mamma. Jag och emilie åkte ju till borås, emilie sjöng hela vägen otroligt vackert må ja säga? eller?.! Sedan skulle ju vi på jakt efter en uthyrningsklänning, men det hitta vi inte. Sååå vi hamna på donken där tre timmar gled iväg som inget alls ida kom även och spendera en tid med oss. Så en mysig dag där man inte fick något gjort. Åkte även förbi förlossningen för att se vart spec. mvc låg ska ju dit för ett samtal på måndag. Har lite ovanliga men ärftliga sjukdomar släkten som jag vill prata om så vi ska komma fram till hur dem kan hjälpa mig och Robbin på bästa sätt.  I morgon är de fredag, herregud! veckorna går så fort eller har jag fel?. I morgon iallfall blir de kalas vilket innebär god mat förhoppningsvis. Ska till min kusin Marcus som fyller 15, så han lär väl bo på en moppe nu i några år då haha. Men nu blir det tv, antingen slänger jag in ett inlägg ikväll eller så hörs vi i morgon.
Och du "Caroline" som skrev till mig, att vi hade bf nästan sammtidigt vore jättekul om du skrev igen och lämna ut din bloggadress om du har någon. Som sagt, de är ju alltid kul att följas åt.:)
Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej igen, jag har inte hunnit starta en blogg än för det är inte så officellt att jag är gravid än men jag ska starta en såsmoningom. Men du får gärna ta min mailadress så länge om du vill?, kan vara kul med någon i samma situation :). nåväl säg till om du vill ha den. ha det bra!

2010-02-05 @ 11:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC