TRÖTT

2010-02-16 @ 14:55:54
Äntligen kan ja sitta och ta de lugnt, efter ja varit hos Lisa så åkte jag ner till stan och köpte nya mitt val kvinna tabletter. Jag kom precis innan för dörren, så ringde min bror som flyttar hem till Ulricehamn igen och säger att jag skulle åka ner till mammas jobb och hämta hans nyckel till huset. Och sedan åka upp dit och sätta på alla element, så det inte skulle vara kallt när han väl kom hem. Så jag gjorde min mat, makaroner och korv och sedan var de bara att sätta sig i bilen och åka ner till mammas jobb. I fönstret satt Leo, ( som jag lämnade när ja skulle till Lisa) och vaktade som vanligt mamma och Leo kom ut jag fick nyckeln och voffsingen hoppa in i bilen. Uppe hos johan satte ja på alla element som ja lovat, och sedan åkte vi hem. Jag han inte innanför dörren innan Leo började pipa, han ville ut och bajsa. Så på med kopplet och ut och traska i snön, och nu äntligen får jag sitta ner känns som jag har hållt på hela dagen, jag som skulle börja plugga på mitt historia prov?, och jag skulle ju städa rummet?. Jag är helt slut, får ta en paus fastna i alla bloggar ett tag, och sedan kan jag kanske fortsätta.
Ikväll ska vi fira Johan, min älskade bror fyller 26 år idag. Så det blir taccos och annat gottit här hemma, jag ska allt pussa på honom då jag inte sett honom på över en månad. Så länge klarade han sig i storstan innan han saknade mig för mycket;)
Kommentarer
Postat av: Sandra - Gravid

Grattis till graviditeten :)

2010-02-16 @ 15:58:22
URL: http://sandramariewahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC