Trött

2010-02-17 @ 22:56:24
Jag ska gå och sova nu, ville bara säga godnatt till alla mina söta läsare. För ni är ju ett par stycken närmare
200. Jag är så trött, bokstäverna på datorn blir bara mindre och de känns som att datan försvinner längre ifrån mig. Nej det är dax för mig att sova nu. Jag hittade lite gamla bilder som jag tagit nyss, som jag knåpa ihop. Leo är så liten, ja kommer ihåg att han väckte mig klockan fem den sommar morgonen för att han ville leka med mig. Lilla plutten. Under en period så såg ja hjärtan i asfalten vart jag en fick, bilder längst ner till vänster är väl ett tydligt exempel på det. Nej nu ska ja sova, godnatt
Kommentarer
Postat av: Emma

Ok det förklarar varför jag inte har sett den serien ;) jag bor på åland så jag har inte kanal 5 helle och DET suger då jag är beroende utav Desperate houswifes

2010-02-18 @ 08:11:42
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC