trött

2010-02-21 @ 20:24:52
Jag vet inte varför jag är så trött, har inte sovit för få timmar eller något annat. Åh tröttheten ska ju försvinna nu inte bli värre. Mmm känns väl sådär att man kommer klara fem veckor på vårdcentralen nu va, men de är väl bara att lägga sig och hoppas på att de går bra i morgon. Jag robbin mamma och pappa har kollat sommar med göran, jag gillar den filmen verkligen. Har ni sett den kankse?
nej jag ska lägga ifrån mig datorn nu, mina ögon kan inte hållas uppe länge till. I morgon blir de praktik från 08:30-15:00 woho vad taggad jag är på de nej verkligen INTE.
Kommentarer
Postat av: Finni

Tack! Folk har ju bara för tråkiga liv tror jag! Om man inte vet om hela historian ska man bara vara tyst :P

2010-02-22 @ 12:01:17
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC