Trött.!

2010-02-02 @ 17:06:50
Kom hem för en liten stund sedan från en låång skoldag, gillar inte tisdagar, de är så otroligt långa. Fick tillbaka en svenska redovisning, vilket jag blev glad över att se ett bra resultat trodde inte de skulle gå så bra. Men jag skrapade ihop ett VG och jag är nöjd. Annars då?. Hm kollade en film på psykologin idag big boys don't cry, och jag grät som en liten bebis. Fy va hemskt, och att den var verklighets baserad gjorde inte saken bättre, se den!
Annars har jag inte hunnit göra så mycket sen jag kom hem, hunnit gå  ut med leo så han fick chansen att göra sina behov. Nu ska jag spendera min tid till att göra en inlämning om smärta, och lite annat småplugg. Så jag har det gjort. Vad har ni gjort idag mina söta läsare? Btw så kommer designen upp idag.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC