tycker synd om mig själv

2010-02-24 @ 11:08:30
Ja bad mamma ringa till min handledare då jag är alldeles utmattad, och jag en riktig konstig röst nu när ja är förkyld. Jahopp blir "långhelg" då jag inte får jobba på hela denna veckan, great. Vad ska ja göra då?
ligga i sängen och tycka synd om mig själv, helst skulle ja vilja ha robbin vid min sida som pysslar om mig nu när ja är sjuk. Men nja, de vore nog inte så bra då han blir sjuk lagom till helgen och de vill ja inte.  Funderar på om jag ska börja kika igenom hela prison break säsong  1-3, älskar den serien. I helgen inhandlar ja de sista så har ja alla säsonger sedan. Är ni också tokiga i serier, har en hel drös med boxar av olika serier här hemma. Hela sex and the city, samt hela o.c  Säsong 1-3 av brison break, 1-2 av gossip girl och säsong 1 av greys anatomi, dock var de bara ett rent impuls köp gillar igentligen inte den serien för fem öre. Så de var min samling, eller ska ja läsa klart boken om ja kunde drömma så jag sedan kan börja med bok nummer två.
Hmm ett svårt val det här, och ja börjar bli rejält hungrig men vågar dock inte äta än vill inte ens tänka på följderna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC