Vem är jag?

2010-02-01 @ 19:18:01
Har fått frågor av Alice som vill veta vem jag är, och lite sådant. Vilket jag förstår, så jag tänkte besvara dem nu.

Jag heter Josefin är arton år, fyller nitton år den 19:e februari. Jag bor i en liten stad som heter Ulricehamn som ligger mellan Borås och Jönköping och är tillsammans med världens bästa Robbin som är ett år äldre än mig. Jag går sista året på gymnasiet med inriktning och tar studenten den 28:e maj, vilket jag verkligen ser fram emot.
Jag plussade den 28/12-09 vilket var den bästa dagen i mitt liv, det var denna dagen mitt liv verkligen fick en mening. När jag berättade det för Robbin blev han väldigt chockad och var inte riktigt redo för att bli pappa, men efter vi hade pratat igenom detta fram och tillbaka några dagar så var vi enade om vårat beslut, vi skulle bli föräldrar.
Jag har fått höra mycket negativt om mitt och Robbins beslut om att bli föräldrar i en sådan här tidig ålder, att vi inte kommer klara det ekonomiskt, osv osv. Visst det är alltid svårare att bli föräldrar i tidig ålder då man inte har den stadiga ekonomin som man har när man är äldre, men vem har sagt att jag och Robbin  INTE kan bli världens bästa föräldrar för det?. Vi kommer göra allt för att detta kommer fungera, och det kommer gå bra jätte bra.
Idag går jag in V.11 och har bf den trettionde augusti, men detta kan ju ändras när vi gör vårat ul, jag kan gå över tiden eller få tidigare.
Jo alice, en babyticker kommer komma, i morgon kommer robbin fixa här på bloggen så då kommer allt i sin ordning.
Kommentarer
Postat av: Ulrica carlsson

Det tror jag alldeles säkert att ni blir..och vi kommer bli stolta farföräldrar

2010-02-03 @ 14:27:28
Postat av: Alex

Ni är ju helt klart redo! :) Du kommer bli världens bästa mamma, det är jag säker på!

Massa kramar <3

2010-02-03 @ 15:55:47
URL: http://alexandraclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC