woho!

2010-02-26 @ 09:24:43
Jag börjar bli bättre, och maten får stanna i magen vilket är otroligt skönt. Jag har hunnit med frukost och samtal med spec mvc, så nu är det löst med veckor hit och dit och mitt och robbins besök blir som planerat den 6:e april får ultraljuds screeningen. Hoppas verkligen att bebisen är frisk och inte fått denna sjukdom. sedan får vi även se vad de är som gömmer sig i magen, gud vad ja längtar. Bara fyrtio dagar kvar och jag hoppas dem går otroligt snabbt.
Idag vill ja verkligen till borås, och handla lite saker. Vill ha lite baströjor, och alla mina linnen/ t-shirtar börjar bli lite tajta över magen vilket inte är bekvämt för fem öre. Så jag har tänkt mig ta med min älskling, och åka till borås. En tradition är ju att äta en ostkorv, haha otroligt gott men frågan är om jag ska skippa denna otroligt goda korv idag.
Samtidigt som jag skriver denna inlägget som förövrigt har tagit mig ca 30 minuter kollar ja på okänd diagnos, helt otroligt att de kan hitta ett botemedel på en person som så många doktorer gjort innan och personen i fråga blir helt återställt. Nu ska jag försöka väcka min älskling, dock tror ja att detta blir utan resultat.
Kommentarer
Postat av: PUSSY SUGAR

Jaha, haha ^^ Jag kan ju säga tre namn som ligger på min topplista :) Naima, Leah och Savannah. Hon kommer troligen få heta Savannah :)

2010-02-26 @ 10:59:34
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC