22 januari

2010-01-22 @ 11:07:24
Och så var denna skolvecka klar, gud vad skönt hade dessvärre bara en lektion som bestod av att resterande i klassen hade sina redovisningar i alternativ medicin idag. Jag hade även min redovisning om johannesört, vilket jag tyckte gick bra. Kom precis hem för en stund sedan, har skrivit mejl till rektorn angående en kurs som ja ska läsa hemma. Och läst lite mejl angående mitt projektarbete, snåla jävlar säger ja bara.
Ska snart göra lite mat, är så fruktansvärt sugen på makaroner, haha ingen bra mat men fruktansvärt gott i vissa stunder. Ska sedan ta tag i mitt pluggande och få klart svenskan och psykologin är tanken. För de ska vara inlämnat till nästa vecka, även massa inlämningar i hemsjukvård/sjukvårdskursen. så jag har verkligen att göra idag, innan robbin kommer hit vid fem tiden. Nä nu är ja så hungrig så jag vet varken ut eller in. På söndag enligt nya beräkningar går jag in i vecka 10. Vecka 10, redan? gud vad tiden går fort bara trettio veckor kvar höhö.:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC