Hem studier

2010-01-29 @ 10:58:22
Jag sitter här i skrivandes stund och pluggar för fullt, har precis blivit klar med en av alla dessa uppgifter. Fy gillar inte riktigt att ha så mycket på en gång men får väl skylla mig själv som gör allt i sista sekund höhö. Har si sådär två uppgifter kvar att göra. Sedan är det religion som gäller, åååh vad jag älskar skolan. Och jag längtar absolut INTE till studenten, nej nej absolut inte. Men jag ska inte klaga, det är inte bara våran klass som har mycket att göra nu sista terminen. Bara det att lärarna på kära tingsholms gymnasiet har en tendens till att lägga allt samtidigt så reslutatet blir att man drunknar i inlämningar och diverse prov till slut. Inget jag gillar, men så är det. Nej dax att fortsätta, klockan halv ett åker jag och hämtar alex och emma för att möta upp alex jennifer och josefine? Det hoppas jag på, god mat på kina känns aldrig fel. Man måste unna sig något gott när man är så duktig och pluggar.. Sedan ikväll blir det att ja robbin samt hans föräldrar åker till borås. Det är visst någon modevisning på john bauer och angelica ska äga hela stället. Robbins syster för övrigt som är lika gammal som mig. Sedan blir det go mat och mys hos robbin. Men nu blir det plugg, sen kina vilket som gillas starkt.:)
Kommentarer
Postat av: Alice

kan du inte fixa en nedräknare på din blogg. så man kan se hur många dagar det är kvar?

och sen undrar jag hur gammal du är? :)

det känns som om du kommer bli en bra mamma josefine! :)

lycka till med allt!!

2010-02-01 @ 18:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC