Jag blir så trött.

2010-01-28 @ 21:19:13
På människor som är osäkra i sig själv så det hittar på en massa lögner och inser inte hur dåligt det låter själv. Jag blir så fruktansvärt trött på sånt här skitsnack är det värsta jag vet, nej men nu ska jag ha gått runt och putat med min mage för att det ska synas. Snälla? alla som är gravida får en "synlig" mage i olika tider beroende på antal barn och hur man bär barnet. Antigen bär man långt fram eller långt bak. Jag kan inte rå för att min mage syns i vecka 10. Varför skulle jag gå runt och puta med magen?. Haha lite små fjantigt detta. Herregud, vissa människor är så osäkra i sig själv så att dem hittar på sådana lögner som låter så fel. 
Kommentarer
Postat av: Linnea nybliven mamma

hej :) synd att folk snackar mycke skit :/ men när jag va i vecka 10-11 så syndes min mage oxå :) så det är ju helt normalt :) lycka till med allt :)

2010-02-01 @ 20:59:41
Postat av: Idah Claesson

men snälla, om man tittar på din mage så ser man ju att du inte putar! det är en väldig skillnad på gravidmage och putmage?:O Dessutom syns det väldigt tydligt på vissa medans endel knappt får någon mage!!



Tro på dig själv!:)<3

2010-02-03 @ 14:24:34
URL: http://idahclaesson.blogg.se/
Postat av: emma elbemo

folk säger så otroligt mycket och dom är bara avundsjuka på att du har en jätte mysig babymage :)



Grattis Josefin, det kommer gå toppen! (:

2010-02-03 @ 15:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC