Alltid lika seg.

2010-03-26 @ 11:35:42
Jag har segat som fasen idag, men nu är jag äntligen klar för att åka. Väntar bara på att alex ska bli klar för hon ska åka med mig till Borås.:) Dock ska vi till olika håll av staden men alltid trevligt med lite sällskap i bilen, de blir inte så tyst då. Tur att det är min dag idag, satt precis och drack vatten tror ni inte jag får en stor vattendroppe precis i ögat. Jomen visst och svart blev ja runt hela ögat. Åh herregud. Tänkte bjuda på lite bilder idag, typ som dagens outfit något nytt i bloggen är väl alltid roligt? 

Leggins från H&M.
två vita linnen från Gina.
Det står "can you see me" på linnet. Tyckte det var lite roligt att ha som gravid.
Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Jo men precis och kanske träffas innan med stora magarna och handla bebis saker :D

2010-03-26 @ 16:43:41
URL: http://crazybarbiedoll.blogg.se/
Postat av: Finni

FIN :D

2010-03-26 @ 19:38:45
URL: http://mammafinni.blogg.se/
Postat av: julia

gud va fin liten kula du har fått :) man blir ju avis ;)

2010-03-27 @ 21:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC