Äntligen helg.

2010-03-13 @ 15:17:04
Jag har inte skrivit i bloggen på ett tag, igår slutade jag tidigt och åkte till borås med Robbin sedan köpte lite kläder och sedan var vi även hos hans föräldrar. När vi kom hem hade jag så fruktansvärt ont i huvudet, och somnade klockan åtta i soffan. Inte så roligt för robbin, jag gick upp klockan halv åtta idag för jag skulle jobba jouren idag. Huvudvärken satt fortfarande i, men nu är den borta. Tiden har faktiskt gått oroligt fort idag, jag gick gå hem lite tidigare då det skulle komma ett barn med vattenkoppor och det är tydligen inte bra att utsätta sig för det när man är gravid, oavsett om man har haft vattenkoppor eller inte. Idag händer det inte så mycket ska äntligen njuta av lite ledighet då jag har haft praktik sex dagar i rad. Imorgon ska vi till jönköping och träffa lillprinsen, han ska visst vara otroligt söt denna lilla krabat. Skulle mest säga att jag lever, och mår bra.
Vem tror ni vinner självaste melodifestivalen ikväll?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © The Ironlake 2009 Design by RobbinC